Hi, drukbezette ondernemer. 

Wanneer heb je voor het laatst echt het gevoel gehad alles onder controle te hebben?

Misschien heb je het gevoel dat …

Je te veel bezig bent met de randzaken van jouw bedrijf, waardoor je het gevoel hebt dat je te weinig uren in een dag hebt. Je agenda loopt over.

Je structuur mist in je bedrijf. Je bent druk in je hoofd en hebt geen duidelijke planning. Je to do-lijst is eindeloos en je krijgt niet veel gedaan. Je ervaart veel stress.

Je je opdrachten niet optimaal uit kunt voeren, doordat je te druk bent met alles wat er in je bedrijf moet gebeuren.

Je het overzicht kwijt bent van de administratie, klantcontact en de mailbox. Je ziet niet meer wat er nog gedaan moet worden. Je voelt je chaotisch en er blijven dingen liggen.

  Je de kennis mist over online marketing. Je weet niet waar je moet beginnen. Je hebt het gevoel dat je daardoor je bedrijf tekortschiet. Je wil niet langer blijven aanmodderen en je bedrijf goed in de markt zetten.

Je weinig tijd hebt om je social media goed bij te houden. Je hebt geen strategie en je plaatst vrijwel nooit wat. Je hebt het gevoel dat je veel meer klanten uit social media kunt halen als er een goede strategie achter zit en er consistent content geplaatst wordt.

Kortom: je hebt het gevoel dat je overloopt, geen overzicht meer hebt, alleen maar bezig bent met de randzaken van je bedrijf en eigenlijk te weinig tijd hebt om het werk te doen waar jij wél energie van krijgt.

Maar het kan ook anders.

Hoe fijn zou het zijn als..

Je meer tijd zou hebben voor jezelf en voor je gezin. En je minder stress in je hoofd hebt, doordat de randzaken van je worden overgenomen.

Je nieuwe klanten & omzet aantrekt, doordat je bedrijf goed online neergezet is en je hier zelf geen tijd aan kwijt bent.

Je meer structuur hebt in je bedrijf. Je meer taken gedaan krijgt, zonder het gevoel te hebben dat je altijd achter loopt. Je een duidelijke planning hebt en je to do-lijst ook echt af komt.

Je weer overzicht hebt over de administratie, het klantencontact & de mailbox, doordat dit van je wordt overgenomen en jij je kunt richten op werk waar jij wel energie van krijgt. 

Je voelt gestructureerd bezig te zijn en je je werk echt klaar hebt aan het eind van je werkdag.

Je een goede social media-strategie voor je bedrijf hebt én er consistent content geplaatst wordt, zonder dat jij hier tijd en energie in hoeft te steken. Je bedrijf groeit en je haalt meer klanten uit social media.

Jouw online marketing-strategie opgepakt wordt, zonder dat je je in alles hoeft te verdiepen en je er veel tijd in hoeft te steken. 

 

Het is niet of-of, maar én-én.

Een Virtual Assistant is wat jij nodig hebt.

Ik ben jouw persoonlijke assistent:

  • Ik neem alle randzaken van je over waar jij geen energie van krijgt.
  • Ik zorg dat jouw administratie op orde is.
  • Ik plan al je afspraken zo efficiënt mogelijk en zorg dat je geen omkijken hebt naar je agendabeheer.
  • Een klus die echt tijd vergt om uit te zoeken? Ik doe het graag voor je.
  • Ik ben er ook als sparringpartner en denk graag met jou en je bedrijf mee.
  • Ik plan berichten op social media in voor jouw bedrijf en maak en plaats stories, zodat je consistent blijft posten en je jouw bedrijf online zichtbaar houdt.
  • Ik optimaliseer het profiel van alle social media-kanalen voor jouw bedrijf, zodat je meer volgers krijgt en deze volgers uiteindelijk klant worden.
  • Ik zorg dat jouw funnel helemaal goed staat en toekomstige klanten de juiste e-mailopvolging krijgen.

    Ik ontzorg je tot in de puntjes, zodat jij je kunt focussen op het werk dat jij leuk vindt.    

    Social media

     Berichten inplannen

     Profielen optimaliseren

     Stories maken & plaatsen

     Adverteren

    Office support

    Administratie

    Agendabeheer

    Regelwerk

    Uitzoekklussen

    Online marketing

    Funnel instellen

    Weggever maken

    Website bouwen & aanpassen

    E-mailmarketing

    “Linda is een enthousiaste doorzetter, loyaal, secuur en een harde werker“

    “Ze regelt alles tot in de puntjes en is je vaak al een stap voor. Naast dat Linda een betrokken en leergierige collega is geweest, heeft ze daarnaast oog voor de mensen om haar heen en helpt ze waar ze kan.”

    – Joyce Jansen, Windunie

    PAKKETTEN

    BASIC

    8 UUR PER WEEK

    € 520,- P/W

    BUSINESS

    16 UUR PER WEEK

    € 1040,- P/W

    PREMIUM

    32 UUR PER WEEK

    € 2080,- P/W

    * Bovenstaande bedragen zijn exclusief BTW

    You can do anything, but not everything.

    LETS GO!

    Zo simpel is het:

    Stap 1

    Bekijk wat je uit zou willen besteden. We gaan samen in gesprek hierover en kijken of er een match is.

    Stap 2

    Tijdens het gesprek sparren we over welke werkzaamheden ik voor je kan doen én stellen we samen vast welk pakket het beste bij jouw wensen past.

    Stap 3

    Ik stuur je de samenwerkingsovereenkomst en zorg voor alle juiste juridische documenten voor de samenwerking.

    Yes, nu gaan we samen aan de slag!

    Direct resultaat

    ✅ Direct meer AAN je bedrijf werken in plaats van IN.

    ✅ Je kunt je gaan bezighouden met werkzaamheden waar je meer energie van krijgt.

    ✅ Betere work-life balance.

    ✅ Nog meer tijdwinst, omdat ik efficiënt voor je aan de slag ga.

    ✅ Meer overzicht over je business en niet meer achter de feiten aanlopen.

    ✅ Uitbestede taken worden professioneel uitgevoerd.

    ✅ Je kunt je kostbare tijd besteden aan werkzaamheden waar je echt goed in bent én die voor groei zullen gaan zorgen.

    “Bij Linda is alles in goede handen.“

    Linda is een leuk, gezellig maar vooral ook een leergierige persoon, ze toont interesse in de mensen om haar heen en staat voor iedereen klaar.

    Ze is betrouwbaar, werkt netjes en accuraat en zal altijd kwaliteit willen leveren, ze is kritisch en zal altijd naar een oplossing zoeken.

    – Esther Geertsma, Romi Uitzendbureau

    Even voorstellen …

    Hi, ik ben Linda en als Virtual Assistant ondersteun ik drukbezette ondernemers met de online marketing, social media & andere randzaken in het bedrijf. 

    Door mijn afgeronde opleiding bij Schoevers en ruime ervaring als management assistent bij verschillende organisaties heb ik door de jaren heen alle kwaliteiten ontwikkeld om ondernemers zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen en te ontzorgen.

    In mijn loopbaan heb ik veel verschillende werkzaamheden mogen doen. Hierdoor ben ik breed inzetbaar en kan ik veel werkzaamheden uit handen nemen.

    Het is mijn missie om drukbezette ondernemers zo goed mogelijk te ontzorgen, zodat zij meer vrijheid en tijd hebben om te doen waar zij goed in zijn én hun bedrijf te kunnen laten groeien. Daarom ben ik naast mijn baan in loondienst een eigen onderneming gestart om juist die ondernemers te helpen. 

    Ik geloof er namelijk niet in dat je alleen een succesvol bedrijf kunt runnen door alles zelf te doen. Nee, juist door zelf het werk te doen waar jij energie van krijgt en de rest van het werk lekker uit te besteden. Dat gaat ervoor zorgen dat jij gaat groeien met je bedrijf én je daarnaast nog vrijheid hebt.

    Het is niet of-of, maar én-én. 

    Want echt, het kan allemaal!

    Twijfel je nog?

    Dit zijn de voordelen van het werken met een VA:

     

    ✅ Je betaalt geen hoge loonkosten

    ✅ Geen operationele kosten

    ✅ Werkplek creëren is niet nodig

    ✅ Flexibele inhuur

    ✅ Flexibele werktijden

    Kies voor vrijheid

     

    Jij hebt een Virtual Assistant nodig die de randzaken

    van jouw onderneming uit handen neemt. 

    Zodat jij het werk kunt doen waar jij energie van krijgt

    én je jouw bedrijf kunt laten groeien.

    PLAN HIER EEN GRATIS KENNISMAKINGESPREK IN