Vanaf februari 2022 weer beschikbaar

Interim opdrachten

Hi drukbezette ondernemer!

Binnenkort een bezettingsprobleem? Geen zorgen, ik kom je graag helpen!

Je medewerker gaat (binnenkort):

→ Met zwangerschapsverlof

→ Op vakantie

→ Of is voor langere tijd uitgevallen.

Je zit met een bezettingsprobleem. 

Je hebt iemand nodig die binnen één week is ingewerkt en die alle taken vervuld zoals je medewerker dit altijd deed.

Bij mij ben je bij het juiste adres! Ik kom je graag helpen.

De volgende functies kan ik voor je invullen:

Management Assistant

Secretaresse

Personal Assistant

Office Manager

Staat de functie waar je vervanging voor zoekt er niet bij?

Neem dan contact met me op, dan kijken we samen of ik pas in het functieprofiel die je zoekt.

Tarieven

;

2 DAGEN P/W

16 UUR PER WEEK

€ 880,- P/W
;

3 DAGEN P/W

24 UUR PER WEEK

€ 1200,- P/W
;

4 DAGEN P/W

32 UUR PER WEEK

€ 1440,- P/W

* Bovenstaande bedragen zijn exclusief BTW

Even voorstellen …

Hi, ik ben Linda en als interim assistant val ik een gedurende tijd in bij een bedrijf. 

Door mijn afgeronde opleiding bij Schoevers en ruime ervaring als management assistent bij verschillende organisaties heb ik door de jaren heen alle kwaliteiten ontwikkeld om anderen zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen.

In mijn loopbaan heb ik veel verschillende werkzaamheden mogen doen. Hierdoor ben ik breed inzetbaar en kan ik veel werkzaamheden uit handen nemen.